27 srpnja 2007

Kamion-Beton mixer

Kao što i naslov kaže kamion beton mixer,vrlo lijepo i kvalitetno napravljena igračka sa nekoliko mogućnosti.
U kamionov mixer se ubaci malo pijeska i vode ili po želji vašeg građevinca te se okreće kotačić sa strane kamiona koji ima i pokazivač smjera i radnji koje mixer pritom obavlja.
Okrećemo li u desnu stranu sadržaj mixera izlazi van niz korito prilagođeno za usmjeravanje kretanje "betona".Okretanjem u lijevu stranu sadržaj mixera se miješa i zadržava unutar mixera.
U sivi tank iza kabine,govorim o kamionu prikazanom na slici,možemo natočiti vode,preporučljivoj bez pijeska.Voda ostaje unutra sve dok ne spustimo i odmotamo crijevo sa strane kamiona koje služi za pranje mixera i korita od betona.
Postoji tu i kanta za vodu,prigodno smještena sa strane kamiona.
Sam kamion je dužine 465 mm,što je po meni ogromna igračka ali to dečki traže,što veće to bolje.
Naravno da kamiona beton mixera ima u različitim bojama pa i veličinama odnosno tipu vozila što znači i jedan par guma više.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Gdje se može u Zagrebu kupiti igračka Bruder. Konkretno kombajn?
Hvala! Ivan

Anonimno kaže...

ja samo svojoj djeci kupujem breder igracke jer su kvalitetne ne kao one kineske da ih 2 dana imaju pak ih polome do sad sam im kupio miskesr man tga 410 ,kamion-smetlar man tga410 .bager liebherr 912 i o&k mh 5,man tga410 kiper sa kiper prikolicom (tamdenkom),labudicu (prikolicu za prijevoz radnjih storjeva),bager cat m315 i cat 320 gusjnicar i sad za bozis sam kupio jednome mini bager schaeff hr 16 a drugome mercedes benz kiper 4 osovime sto kipa samo unatrag ja sam sa tim igrackama zadovoljan jer ih vec imaju 4 sezone i one drze